قالب وبلاگ
نويسندگان
لوگو همسنگران

فیلم کامل دیدار : بیانات در دیدار روحانیون استان خراسان شمالی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 250.7 MB
کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 68.4 MB
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 1,159.5 MB
 

منبع:farsi.khamenei.ir


برچسب‌ها: <-TagName->
[ 15 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 17:9 ] [ الهام انصاری ] [ ]


دانلود کتاب پیشوای صادق

(تحليل اقدامات سياسي ائمه اطهار عليهم السلام)

نویسنده : حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و در زمانی که رهبری جامعه;مهمترین مساله نهضت اسلامی بود; رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای چند سخنرانی درباره تحلیل زندگانی امام ششم (ع) ایراد کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ; تحت عنوان «پیشوای صادق ع » منتشر گردید . تاریخ دقیق انجام سخنرانی معلوم نیست ولیکن بین سالهای 45 - 50 شمسی بوده است. کتاب «پیشوای صادق ع » در بین سالهای 58 تا 60 شمسی منتشر شده است . در هر حال ; محتوای کتاب هرچند مختصر است ( 111 صفحه ) اما یکی از بهترین تحلیل های سیاسی درباره عملکرد ائمه اطهار شمرده می شود.


 

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifدانلود كتاب پيشواي صادق / نويسنده : امام خامنه اي / حجم : 1.3 مگابايت / PDF

براي دانلود كليك راست كرده و گزينه save target as و يا save link as را انتخاب نماييد


از احاديث نقل شده در کتاب :

امام علی (ع) می فرمایند : هرکه با ما نیست بر ماست. یعنی در این میدان حد وسط وجود ندارد هرکه از صف توحید جدا شد به جبهه طاغوت ملحق می شود.

امام سجاد (ع) می فرمود : در تمام حجاز شیعه واقعی ما به بیست تن نمی رسد.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ 12 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 21:1 ] [ الهام انصاری ] [ ]

دانلود مقاله / استکبار ستیزی از نگاه رهبری

آزمون بصیرت


نشریه تخصصی بررسی اصول و مبانی استکبار ستیزی با نگاهی به سخنان مقام معظم رهبری و اقدامات اخیر در شکستن قبح مبارزه با شیطان بزرگ منتشر شد.


دانلود کنید / 500 کیلو بایت


برچسب‌ها: <-TagName->
[ 12 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 21:0 ] [ الهام انصاری ] [ ]

واجب فراموش شده


 


عنوان: بیانات امام خامنه ای
سایز: 2.91 مگابایت
توضیحات: بیانات امام خامنه ای در مورد امر به معروف و نهی از منکر

برگهA5

 

ما باید خود را به سرچشمه‏ى اسلام برسانیم تا زندگى به تمامى شیرین شود. قرآن کریم مى‏فرماید: «الّذین ان مکّناهم فی الارض اقاموا الصّلاة و آتوا الزّکاة و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر» من مى‏خواهم این واجب فراموش‏شده‏ى اسلام را به یاد شما و ملت ایران بیاورم: امر به‏ معروف‏ و نهى از منکر. همه‏ى آحاد مردم باید وظیفه‏ى امر کردن به کار خوب و نهى کردن از کار بد را براى خود قائل باشند. این، تضمین‏کننده‏ى حیات طیبه در نظام اسلامى خواهد بود. عمل کنیم تا آثارش را ببینیم.


دریافت کتابچه/2 مگابایت


لینک کمکی

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ 12 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 20:59 ] [ الهام انصاری ] [ ]

بصیرت-و-استقامت

بصیرت و استقامت + (فایل‌های دو کارت پستال وخلاصه فصول)

توضیحاتی درباره‌ی کتاب «بصیرت و استقامت»

این كتاب برگرفته از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره‌ی دو موضوع کلیدی «بصیرت و استقامت» می‌باشد كه از ابتدای انقلاب اسلامی تاكنون جمع‌آوری شده است. اکثر مطالبی که از معظم‌له جمع‌آوری شده است، بیاناتی است که ایشان در خطبه‌های نمازجمعه یا مراسم‌های سالگرد رحلت حضرت امامرضوان‌الله‌تعالیعلیه ایراد فرموده‌اند. همچنین در انتهای کتاب ضمیمه‌ای تحت عنوان «فتنه» قرار دارد كه به توصیف شرایط فتنه می‌پردازد. نکته‌ی مهم این کتاب این است که مباحث مطروحه در آن، بر خلاف  بعضی از کتاب‌هایی که ناظر به فتنه‌ی 88 هستند، عمقی و مبنایی بوده و شامل مباحث قرآنی و روایی معظم‌له در طول سال‌های مختلف حیاتِ شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب است.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ 12 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 20:58 ] [ الهام انصاری ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد
.: web Themes By shiaweb :.
درباره وبلاگ

سلام بر تو اي رهبر غريبم، سلام بر تو نايب امام غايبم، سلام بر تو كه از سلاله ي پاك رسول الله اي، سلام بر تو كه بوي خميني ميدهي، سلام بر تو كه يادآورخون شهدايي، رهبر من سلام، ميدانم وقتي اشك بر چشم آوردي و جانت را ناقابل ناميدي من و امثال من كه ادعاي اين را داريم كه پيروت هستيم بايد ميميرديم اما فقط نظاره گربوديم و فرياد زديم جانم فداي رهبر اماكدام فدايي؟؟؟؟ چه صبري داري آقاي من.صبرت مرا ياد صبر علي ع مي اندازد كلامت خطابه هاي رسول ا... را يادمان مي آرد. لبخندت شكفتن شكوفه هاي بهاري را برايم متجلي ميسازد گفتيم خوني كه در رگ ماست هديه به توست اما حتي حرفهايت را نشنيديم و فقط... ميدانم آقاي من،دلت را سوزانديم. رهبرم.ميبخشي ما را؟؟؟
طراح قالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 9809
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1