«ازجنس نـــــور»

قالب وبلاگ
نويسندگان
لوگو همسنگران

*ما از الست طایفه‌ای سینه خسته‌ایم/ما بچه‌های مادر پهلو شکسته‌ایم/امروز اگر سینه و زنجیر می‌زنیم/فردا به عشق فاطمه شمشیر می‌زنیم/ ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد/ روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد/ از ما بترس، طایفه ای پر اراده‌ایم/ما مثل کوه پشت علی ایستاده‌ایم.

*یارب دل دوستان پر زغم نکنی/با تیر بلا قامت ما خم نکنی/ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند/ یک مو ز سر رهبر ما کم نکنی

* نام من سرباز کوی عترت است/ دوره ی آموزشی ام هیئت است/ ارتش حیدر محل خدمتم/ بهر جانبازی پی هر فرصتم/ نقش سردوشی من یا فاطمه (س) است/ قمقمه ام پر ز آب علقمه است/ اسم رمز حمله ام یاس علی/ افسر مافوق من سیدعلی

* تا منتظر مهدی عالم گیریم/ ازگوشه چشمان تو خط می گیریم/ ما گوش به فرمان تو هستیم آقا/ اصلا تو بگو بمیر ما می‌میریم

* ما منتظریم تا محرم گردد/ هنگامه امتحان فراهم گردد/ ما می‌دانیم و تیغ و حلقوم شما/ یک مو ز سر علی اگر کم گردد

* حقا که تو از سلاله فاطمه ای/ با نصرت خود درد مرا خاتمه ای/ زیباتر از این نام ندیدم همه عمر/ سید علی الحسینی الخامنه ای

* سرود و شعر و شعارم، امام خامنه ایست/ گل همیشه بهارم امام خامنه ایست/ پس از خدا و رسول و ائمه اطهار(ع)/ تمام دار و ندارم امام خامنه ایست

* ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم/ در ره عشق جگردارتر از صد مردیم/ هر زمان بوی خمینی(ره) به سر افتد مارا/ دور سید علی خامنه ای می گردیم

* ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد/ روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد/ از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم/ ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم/ از ما بترس شیعه سر سخت حیدریم/ جان برکفان جبهه "فتوا"ی رهبریم

* اگر فرمان دهد رهبر بتازیم/ اگر او خواهد از ما سر ببازیم/ اگر صبر و قرار از ما بخواهد/ بشینیم و بسوزیم و بسازیم

* با خامنه ای کسی نگردد گمراه/ او در شب فتنه می درخشد چون ماه/ در هر نفسم برای او می‌خوانم/ لاحول و لا قوه الا بالله!



برچسب‌ها: <-TagName->
[ 12 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 20:47 ] [ الهام انصاری ] [ ]
.: web Themes By shiaweb :.
درباره وبلاگ

سلام بر تو اي رهبر غريبم، سلام بر تو نايب امام غايبم، سلام بر تو كه از سلاله ي پاك رسول الله اي، سلام بر تو كه بوي خميني ميدهي، سلام بر تو كه يادآورخون شهدايي، رهبر من سلام، ميدانم وقتي اشك بر چشم آوردي و جانت را ناقابل ناميدي من و امثال من كه ادعاي اين را داريم كه پيروت هستيم بايد ميميرديم اما فقط نظاره گربوديم و فرياد زديم جانم فداي رهبر اماكدام فدايي؟؟؟؟ چه صبري داري آقاي من.صبرت مرا ياد صبر علي ع مي اندازد كلامت خطابه هاي رسول ا... را يادمان مي آرد. لبخندت شكفتن شكوفه هاي بهاري را برايم متجلي ميسازد گفتيم خوني كه در رگ ماست هديه به توست اما حتي حرفهايت را نشنيديم و فقط... ميدانم آقاي من،دلت را سوزانديم. رهبرم.ميبخشي ما را؟؟؟
طراح قالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 9795
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1